UYGULAMAYA ÖZEL TAHRİK YAPILANDIRMASIYLA MAKSİMUM VERİMLİLİK SAĞLANMASI İÇİN TAHRİK ÇÖZÜMLERİNİ OPTİMİZE EDİN VE GÜÇ REZERVLERİNİ KULLANIN

IE2, IE3 gibi enerji verimliliği sınıflarının ortaya çıkmasına ve sonrasında edinilen bilgilere ulaşılabilmesine rağmen, kaynakları en verimli şekilde kullanan tahrik çözümünü bulmak kolay değildir. Katalog üzerinden yapılan basit bir seçim sırasında potansiyel kazançlar genellikle gözden kaçırılır, dolayısıyla motorlar uygulamanın gerçek yük profili doğrultusunda dikkatle seçilmelidir.

NORD Drivesystems tahriklerle ilgili yetersiz teknik özellik sunulmasından kaçınmak amacıyla çeşitli kaynaklardan elde edilen güç rezervlerine odaklanmaktadır. Öncelikle, bir motorun kendi sıcaklık sınıfı ile uyumlu olarak üretebileceği enerji, katalog ile motorun üretici plakasında belirtilen güç değerinden daha yüksektir. İkincisi, performans sınıfları kademeli olarak artış gösterir; sözgelimi 3.7 kW’lik enerji için 4 kW’lik motor gerekir. Hatta çoğu müşteri bir dahaki sefere motoru boyutuna göre seçecektir. Bu “daha büyük daha iyi demektir” yaklaşımı her şeyden önce verimlidir. Tahrik yapılandırma aşamasında daha fazla rezerv eklendi. Çoğu makine mühendisi en kötü senaryoyu beklerken, yalnızca normal motor çalışmasının (yaklaşık 100) yüksek verimlilik ve optimum kazanç sağlayacağını göz ardı eder. Kapsamlı motor teknik özellikleri aşırı yük toleranslarını da içerir, yani yüksek ve pik performanslı motorlar daimi ya da geçici olarak çalışabilir.

NORD genel durumu hızlı bir şekilde gözden geçirip müşteriyle bire bir görüşme yaptıktan sonra verimli tahrik çözümleri ile ilgili faydalı ve yol gösterici bilgi sağlanabilir. Sitedeki materyaller arasında motorlar için enerji verimliliği 1/2 gereklilikleri doğrultusunda hazırlanmış bir karar ağacı, interaktif bir enerji tasarrufu hesaplayıcısı ve verimli tahrik çözümlerine yönelik çeşitli uluslararası yönetmeliklerin listesinin yer aldığı bir motor katalogu yer almaktadır.

Makine imalatçıları tipik yük profilleri hakkında bilgi sahibidir; ancak son kullanıcıyla fikir alışverişi yapmak da faydalı olacaktır, nihayetinde düşük çalıştırma maliyetlerinden kazanç sağlayan başlıca kesim son kullanıcılardır ve gerekliliklerin belirlenmesinde genellikle yardımcı olabilirler. İlave potansiyel güç rezervleri farklı çalışma modlarının sonucudur. Nominal yüklerin katalog özellikleri sabit yük altında (çalışma modu S1) kesintisiz çalışmadan bahsetse de, gerçek uygulamaların çoğu yalnızca periyodik çalışma gerektirir. Kısa süreli ve fasılalı çalışma sırasında daha uzun aşırı yük süreleri mümkündür; ancak bu durum motorların ara dönemlerde yeterli bir şekilde soğuması şartına bağlıdır. NORD tahrik uzmanları özelleştirilmiş tahrik yapılandırmaları için bu koşulları ve ilgili durumları göz önünde bulundurarak uygulamaya özel destek sunuyorlar.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s